Lada
Lada alkatrészek
Új és Gyári Lada Alkatrészek Raktárról
Minden Lada modellhez kínálunk alkatrészeket
legyen az 2101, 2103, 2103, 2104. 2105, 2107, 2110, Lada Niva vagy Lada Samara.
A márka hosszú múltra tekint vissza Oroszországban, és jól ismert a posztszovjet országokban;
a Lada járművek alkatrészei megfizethetőek és jó ár-érték arányúak.
A Lada másnéven Zsiguli nagyon népszerű autómárka népszerű volt a maga korában is de szerencsére az eltelt 30 év után is közkedvelt modell a
kocka formájával és az egyszerűségében rejlő szépsége miatt.
Hátsó kerék hajtása télen sok örömöt tud nyújtani de verseny autóként fpleg a rally sportban kiemelkedő a teljesítménye a Lada modelleknek.
Lada alkatrész választékunk gyári Lada és utángyártott alkatrészekből áll. Minden autóalkatrész amit kínálunk raktárról elérhető. Kiszolgálunk Lada alkatrésszel magánszemélyeket és viszonteladókat. A Retro Autó Kft. teljes Lada alkatrész kínálatát személyesen üzletünkben is felfedezheted ahol még több alkatrésszel és különlegességel várunk. Megtalálhatod a Lada alkatrészek teljes skáláját a Lada futóműalkatérszektől, Lada karosszéria elemekenát a Lada kiegészítőkig. Lada alkatrész készletünk tartalmaz gyári és utángyártott kipufogó alkatrészeket. Ezek mind elérhetőek a Lada típusok felújításhoz és javításhoz is megfelelő minőségben.
Lada Modellek:
-
Lada-2101-07 (Zsiguli)
-
Lada Niva
-
Lada Samara
-
Lada 110, 111, 112
Lada-2101(VAZ-2101), a Fiat 124 -es modellen alapul.
A két autó felépítése hasonló, de a lada motorja fejletebb volt, mint a Fiat 124 motorja.
A motor pörgősebb, rövidebb löketű lett. A 73*71,5 mm-es furat-löket arány 76*66 mm-re változott a ladánál.
Továbbá a Zsiguliba felülfekvő vezérműtengely került.
A vízszines áramú Solex karburátort egy 32 mm-es Weber porlasztóra cserélték.
Erősebb váltóáramú generátort kapott, így a feszültségszabáloyzót is lekellett cserélni.
Kétkörös fékrendszer és dobfékek voltak a Lada 2101 -en.
A Lada 2103 már vákumos fékszervót, előgyújtás-szabályzó és önbeálló hátsó féket kapott.
Továbbfejlesztett Lada Karosszéria
Fejlesztették a karosszériát a Lada-2104, Lada-2105 és Lada-2107 típusoknál. Halogén fényszórókkal valamint új, mikrokapcsolós takarékrendszerrel szerelt "Ózon" karburátorral és a VAZ–2105 korszerűsített, fogasszíjas vezérlésű motorblokkal volt szerelve.
1977-ben jelent meg a Lada Niva típuscsalád.
Ez a terepjáró újdonságnak számított nem csak a Szovjetunióban, a világon is, mivel azelőtt nem gyártottak sorozatban önhordó karosszériával terepjárót.
A karosszéria szakított a Fiat 124-es örökségével, a motor és a hajtáslánc egyes elemei viszont a korábbi típusokkal mutattak rokonságot.
Állandó összkerékhajtással, zárható központi differenciálművel, illetve átalakított fékrendszerrel készült.
A Lada Níva konstrukció nagyon sikeres és népszerű lett.
Többszöri átdolgozás után jelenleg is gyártják Lada 4x4 néven. Nemzetközi versenyeken is szép eredményeket értek el vele. Motorját a VAZ–2106-tól örökölte.
Az 1600 (79 mm x 80 mm) cm³-es változaton kívül készült 1500 (76 mm x 80 mm) és 1300 (79 mm x 66 mm) cm³-es is.
Később 1993-ban modernizálták a típust, ekkor a beltéren és a karosszérián is változtattak egy kicsit (az utóbbinak főleg a hátulján), azonban a legnagyobb változás a motortérben volt: a motor térfogata 1700 (82 mm x 80 mm) cm³-re nőtt és elektronikus befecskendezőt kapott - kezdetben központit, később hengerenkéntit.
(Ekkor egyébként a 2104, 2105, 2106, 21061 és 2107-es modell is megkapta a hengerenkénti befecskendező rendszert.) 1994-ben mutatták be először a VAZ–2123-as Nivát.
Ez a Niva család modernizációja volt. Ezt a projektet a General Motors pénzelte (-li). Ebben az autóban jelent meg a 2000 cm³-es (86 mm x 84 mm) Lada motor, de szerelték az 1700 és az 1800 cm³-es benzinesen kívül 1800 cm³-es Opel ECOTEC motorral is, dízelből pedig az 1800 cm³-es Lada turbót kapta meg.
1995-ben megjelent az 5 ajtós, 2131 gyári kódú változat, melyben már 1800 (82 mm x 84 mm) cm³-s motor is volt. Az autók kaphatók voltak dízelmotorral is 1452 (76 mm x 80 mm), 1524 (76 mm x 84 mm), 1774 (82 mm x 84 mm) cm³-es Lada (szivó és turbó verzióban is) és Peugeot 1905 (83 mm x 88 mm) cm³-es motorral, melyből szintén volt szívó és turbó verzió is.